کشف انواع مشروبات الکلی در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۸ هزار قوطی مشروبات الکلی در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار و هنگ مرزی نگور با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای جابه‌جایی مشروبات الکلی در حوزه استحفاظی آگاه شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزبانان و دریابانان پس از اجرای گشت‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، سرانجام قاچاقچیان را مشاهده کرده و با واکنش سریع خود توانستند از ادامه مسیر آنها برای جابه‌جایی و انتقال محموله مشروبات الکلی به عمق کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان افزود: قاچاقچیان که خود را در محاصره نیروهای مرزبانی می‌دیدند تسلیم شدند و در این رابطه ضمن توقیف دو فرورند شناور و دو دستگاه خودروی سواری، ۵ نفر قاچاقچی دستگیر و تعداد ۸ هزار و ۴۴۰ قوطی مشروبات الکلی کشف شد.

وی گفت: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار شجاعی بیان کرد: ورود و مصرف مشروبات الکلی یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی در جامعه است و مأموران این فرماندهی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 727714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.