بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ بزرگترین رویداد هنری استان یزد

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش اسفندماه امسال در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که در رده بیست جشنواره رنکینگ بالا جهان در این حوزه قرار دارد در شهرستان اردکان استان یزد برگزار می‌شود.
این جشنواره شامل پنج بخش داوری کودک، نوجوان، خیابانی، معلولین و نمایشنامه نویسی و با حضور ۵۰ گروه نمایشی منتخب از ۱۲۱۷ اثر از کشورهای استرالیا، ایتالیا، یونان، ترکیه، آفریقا و روسیه به همراه چهره‌های شاخص هنری است.
افتتاحیه این جشنواره همراه با مراسم شادپیمایی و با حضور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مردم با حضور چهره‌های مطرح حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
در این جشنواره هر اثر هنری موظف است سه اجرا در شهرستان اردکان داشته باشد، این اجراها در قالب گروه‌های خیابانی در مدارس و بخش‌ها و مناطق محروم شهرستان اجرا خواهند داشت و در کنار هر اجرا یک مشاور خانواده حضور خواهد داشت.
کد خبر 727694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.