اردوهای راهیان امید می تواند الگوهای موفق را به نسل جوان معرفی کند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان امید می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان امروز به خوبی معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا شهرجردی ظهر امروز _دوشنبه بیست و سوم بهمن_ در مراسم بدرقه اعضای جوان هلال احمر به این اردو اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اولین گروه ۸۰ نفری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان به اردوی «راهیان امید، راهیان نور و پیشرفت» برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به سرزمین نور اعزام شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که در بهترین روزهای خود را وقف دفاع از میهن عزیز ایران و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) کردند و با جهاد دلاورانه در برابر دشمن متجاوز و هم‌پیمانان مستکبرشان ایستادگی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: جوانان انقلابی آینه‌داران امید و پیشرفت ایران عزیز هستند و احساس دین به انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و این موهبت را مدیون فداکاری شهدا و ایثار خانواده شهدا هستند.

وی افزود: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در صدد تغییر باورها و رفتارهای جوانان ایرانی است چرا که در موضوع نظامی حریف دانش و توانمندی دانشمندان ایرانی و دستاوردهای نظامی ایران قوی نشده است.

شهرجردی ادامه داد: با تمام توان ثابت می‌کنیم که این نظام ارزشی پایدار است و مسلم با روحیه‌ای که شما جوانان و نوجوانان دارید به پای این ارزش‌ها ایستادگی می‌کنید و امروزه نمونه این دفاع و حفظ ارزش‌ها را در بازدیدهای مشتاقانه شما از مناطق جنگی می‌بینیم.

وی، هدف از اعزام اعضای هلال احمر به این اردو را تحکیم هویت ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی بیان کرد و گفت: بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید، راهیان نور و پیشرفت است.

سید مهدی حسینی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۱۶۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و دانش آموزان استان مرکزی در قالب دو تیم ۸۰ نفری دختر و پسر به اردوی راهیان امید، راهیان امید و پیشرفت اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: زائرین سرزمین نور در مسیر اعزام به مناطق جنگی از کارخانه‌ها، مراکز صنعتی، تولیدی و دستاوردهای ایران اسلامی استان‌های مختلف بازدید و با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

اردوهای راهیان امید می تواند الگوهای موفق را به نسل جوان معرفی کند

کد خبر 727690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.