برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در هیئت‌های مذهبی کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه ۱۰۰ برنامه جشن و سرور در سطح هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ۱۰۰ برنامه جشن و شادی به همت هیئت‌های مذهبی در سطح مناطق و محلات استان با هدف ایجاد شادی و نشاط برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۵ ویژه برنامه نیز در سطح مساجد استان کردستان برگزار خواهد شد و در این برنامه‌ها شاهد برگزاری مراسم‌های متنوع و جذابی همچون آئین‌ها، جشن‌های شادی، مسابقات فرهنگی، قرآن خوانی و تواشیح، سخنرانی و مداحی و قرائت ادعیه و غیره خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد شور و نشاط و مودت با آموزه‌های دینی است و در این جشن‌ها برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی بصیرتی و معرفت افزایی، مولودخوانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی از برگزاری جشن‌های خیابانی نیز خبر داد و اضافه کرد: ۱۰ جشن خیابانی در شهرهای بیجار، قروه و سنندج برگزار خواهد شد و مراسم نورافشانی نیز در سطح میادین شهرهای استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ۵۰ موکب و ایستگاه‌های صلواتی در این ایام در سطح استان، گفت: همزمان با شروع اعیاد شعبانیه ۵۰ مبلغ دینی نیز به نقاط مختلف استان اعزام خواهد شد که از این تعداد ۱۰ مبلغ ویژه مهدویت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: مراسم احیای جشن نیمه شعبان نیز در برخی از مساجد سطح استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 727682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.