تعمیر ترکیدگی خط لوله ۴۰ اینچ تبریز - بازرگان

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز از تعمیر خط لوله ۴۰ اینچ تبریز - بازرگان که دیروز یکشنبه دچار ترکیدگی شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فیروز خدایی ظهر امروز _دوشنبه بیست و سوم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال ترکیدگی خط لوله ۴۰ اینچ تبریز- بازرگان، کارکنان عملیاتی این منطقه توانستند با حضور به موقع در محل حادثه، رکورد جدیدی را در رفع آسیب دیدگی و تعمیر خط لوله یاد شده به ثبت برسانند.

وی افزود: با توجه به ترکیدگی خط لوله ۴۰ اینچ تبریز- بازرگان، شیرهای اتوماتیک به موقع عمل کردند و با تلاش نیروهای فنی منطقه ۸ حادثه به سرعت تحت کنترل در آمد.

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز خاطرنشان کرد: انتقال تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر این خط لوله شامل لوله‌های آزمایش شده، ماشین آلات و تجهیزات تعمیراتی توسط تریلی‌ها و کمر شکن‌ها به محل انجام شد و به رغم برودت هوا و سردسیر بودن مناطق شمال‌غرب کشور، با انجام این عملیات در کمتر از ۱۲ ساعت، از قطعی گاز در مصارف خانگی و صنایع جلوگیری شد.

خدایی اضافه کرد: پس از اتمام عملیات حفاری، برش کاری، لوله گذاری و جوشکاری خط لوله ۴۰ اینچ تبریز- بازرگان، آزمایش رادیوگرافی، عایق کاری و دفن برای اطمینان از وضع خط انجام شد تا با تزریق گاز، خط مذکور به طور مجدد در مدار چرخه انتقال گاز قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر همکاران درگیر در این عملیات، گفت: تعمیر و راه‌اندازی مجدد خط لوله ۴۰ اینچ تبریز- بازرگان، حاکی از دست‌یابی به دانش فنی، بومی‌سازی و حرکتی پویا و مستمر به سمت خودکفایی است.

کد خبر 727672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.