دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی و پلمب این مکان در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد است و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند از این‌رو حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام مأموران پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای شرکت هرمی و پلمب این مکان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی بیان اینکه فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ‌گونه وجهه قانونی ندارد، تصریح کرد: با وجود هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

کد خبر 727668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.