انهدام ۲ باند مسلح تهیه و توزیع موادمخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دو باند مسلح موادمخدر متلاشی و ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن _ در جمع خبرنگاران از انهدام دو باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی استان در اقدامی عملیاتی، بیش از ۳۵۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در استان کشف و دو باند مسلح تهیه و توزیع موادمخدر را منهدم کردند.

وی افزود: طی عملیات انجام شده سه دستگاه خودرو و سه قبضه سلاح کشف شد و شش نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات قاطعانه پلیس همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شده است و حدود ۵۹۷۶ خرده‌فروش موادمخدر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

حاجیان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۷۶ معتاد متجاهر نیز در استان شناسایی و به کمپ‌های موادمخدر تحویل داده شده‌اند.

وی از شناسایی ۳۶ باند مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: اقدامات قاطعانه پلیس همچنان ادامه دارد و از مردم عزیز درخواست می‌کنیم، همچنان همراهی و همکاری خود را با پلیس در راستای پیشگیری از اعتیاد جوانان این مرز و بوم حفظ کنند و مطمئن باشند نیروهای پلیس با توان رزمی بالا و قاطعانه با این افراد برخورد خواهند کرد و مجازات‌های سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هرچند استاندار کرمانشاه، بهزیستی، شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر همواره در کنار پلیس بوده‌اند، اما جمع‌آوری معتادان متجاهر نیازمند تأمین بستر و افزایش ظرفیت کمپ‌های نگهداری در استان است که در صورت تأمین زیرساخت مناسب توسط نهادهای مرتبط، پلیس نیز توانایی لازم برای جمع‌آوری تمامی این افراد را ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت از سطح شهر دارد.

حاجیان عنوان کرد: پلیس در تمام لحظات سخت و دشوار قاطعانه کنار مردم خواهد بود و بر اساس پیمانی که بسته‌ایم جان خود را فدای امنیت و سلامت مردم استان خواهیم کرد.

کد خبر 727645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.