سرمایه تعاونی‌های استان اردبیل بیش از ۲۷۴ میلیارد تومان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تعاونی‌های استان اردبیل با بیش از ۱۰۰هزار نفر عضو و میزان سرمایه فعلی ۲۷۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۷هزار و ۷۶۰ نفر فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جلسه بررسی وضعیت تعاونی‌های استان اردبیل اظهار کرد: تعداد دو هزار و ۳۶ شرکت تعاونی در استان اردبیل در حال حاضر فعال است که تعداد اعضای تعاونی‌های استان (بدون احتساب تعاونی‌های سهام عدالت) بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر و میزان سرمایه فعلی تعاونی‌ها ۲۷۴ میلیارد تومان و فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط آنها ۱۷ هزار و ۷۶۰ نفر است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: سهم استان از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه ۲۰۰۰ مبلغ ۴۴ میلیارد و ششصد میلیون تومان است که ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیصی جذب و به تعاونی‌های واجد شرایط پرداخت شده است.

رحیم‌زاده با اشاره به سهم استان از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه ۳۰۰۰ تصریح کرد: مبلغ این تفاهم‌نامه ۵۷ میلیارد تومان است که ۱۹ طرح تعاونی جهت بهره‌مندی از تسهیلات به بانک توسعه تعاون استان معرفی شده‌اند و یک طرح به مبلغ هشت میلیارد تومان پرداخت و سایر طرح‌ها در مرحله بررسی و تشکیل پرونده در شعبات بانک عامل است.

کد خبر 727632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.