۵۰۳۵ تن نخاله ساختمانی ساماندهی شد

دادستان مرکز آذربایجان‌غربی ضمن هشدار به عواقب زیست‌محیطی رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در معابر و حاشیه شهرها و مماشات نکردن دستگاه قضایی نسبت به این امر گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۵۳۵۰ تن نخاله ساختمانی در سطح استان ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مجیدی امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جمع خبرنگاران نسبت به عواقب زیست‌محیطی رهاسازی پسماندهای شهری در معابر عمومی و حاشیه شهر هشدار داد.

وی افزود: دستگاه‌های مربوطه موظف هستند در بازه زمانی کوتاه نسبت به جانمایی مکان‌های مناسب جهت تخلیه زباله‌های ساختمانی اقدام کنند.

دادستان مرکز استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و تأمین سلامت همه‌جانبه مردم، از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و با جدیت پیگیر امور است، گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه ذاتی دستگاه قضائی و در ردیف مطالبات اساسی شهروندان است که بی‌تردید در این خصوص هیچ اغماض و مماشاتی در کار نخواهد بود.

مجیدی ادامه داد: رهاسازی اینگونه پسماندهای شهری در معابر عمومی، کنار ساختمان‌ها یا حاشیه شهر علاوه بر ایجاد منظر نازیبا باعث اختلال در عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه، آلودگی هوای اطراف و حوادث مختلف می‌شود.

وی یادآور شد: طی ۱۰ ماه گذشته ۵۳۵۰ تن نخاله ساختمانی در سطح استان ساماندهی شده است.

کد خبر 727623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.