نصب ۸۰۰۰ متر ریسه نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای زیباسازی و نورپردازی سطح شهر با فرارسیدن نیمه شعبان، ۸ هزار متر ریسه‌ نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص) و ۲ هزار متر دیوارنگاره در تونل غدیر اجرا شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های نورپردازی و زیباسازی شهری یکی از اهداف اصلی و اولویت‌های سازمان سیما، منظر است.

وی با اشاره به اینکه دو سال اخیر شاهد برنامه خوبی در این زمینه هستیم، افزود: بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۷ کیلومتر یکی از پروژه‌های شاخص در زمینه نورپردازی است و اجرای پروژه حرم تا حرم از دلایلی است تا این محور به یکی از پروژه‌های شاخص تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: پروژه تونل نوری پیامبر اعظم (ص) از بلوار معلم تا مسجد مقدس جمکران به طول ۷ کیلومتر در سال ۱۴۰۱ در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفت.

جوادیان از پایان پروژه نورپردازی بلوار پیامبر اعظم (ص) طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: ۸ هزار متر ریسه نوری از نوع تمام رنگ مجهز به سیستم مرکزی در این بلوار استفاده شده است.

وی با تاکید بر اختصاص ۵۵ میلیارد ریال از بودجه به پروژه‌های نوری عنوان کرد: ریسه‌های نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) دارای ۲۰ افکت است که در مناسبت‌های گوناگون و اعیادهای مختلف، شب‌های شهر را روشن می‌کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: در راستای زیباسازی و نورپردازی بلوار پیامبر اعظم (ص)، پروژه نورپردازی و دیوارنگاره در تونل غدیر به طول ۲ هزار متر به صورت رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

جوادیان گفت: پروژه نورپردازی درختان بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۳۰۰ متر، میدان مرجعیت، کوه دو برادران، فاز اول کوه خضر، میدان جهاد و خرید و نصب بیش از ۱۰۰ سازه نوری سان لایت در سطح شهر به‌ویژه در ورودی‌های شهر از جمله پروژه‌های شاخصی است که تا نیمه شعبان در اختیار شهروندان و مسافران شهر قم قرار خواهد گرفت و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 727621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.