توزیع ۱۳ هزار تن اقلام اساسی و مایحتاج خانوار در میادین میوه و تره‌بار قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: اقلام اساسی و محصولات کشاورزی در ۱۰ مرکز فعال به صورت دو مرحله تا پایان فروردین سال آینده توزیع خواهد شد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: ۱۳ هزار تن اقلام اساسی و مایحتاج خانوار در ۱۰ مرکز توزیع شهرداری قم عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مایحتاج خانوار و اقلام اساسی در دو مرحله تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ توزیع می‌شود، افزود: گوشت گوسفندی منجمد به صورت ران، سردست و قلوه‌گاه، گوشت مرغ منجمد و تخم‌مرغ از جمله اقلامی هستند که در شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان از جمله فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های ریحان در سطح مناطق هشت‌گانه توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده کشاورزی با بیان اینکه ۱۰ مرکز فعال در سطح شهر توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند، تصریح کرد: با توجه به تأمین اقلام و محصولات توسط جهاد کشاورزی، شهرداری قم آمادگی افزایش مراکز تولید اقلام در سطح شهر را دارد.

صادقی امینی اضافه کرد: دسترسی آسان با قیمت مناسب به کالاهای اساسی و پرمصرف این روزها از مطالبات اصلی مردم به‌شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: منسجم کردن شبکه ارتباطی برای تأمین، توزیع و نظارت به‌عنوان اصل و اساس تهیه نیاز شهروندان، برای جلوگیری از فعالیت سودجویان، پیشگیری از نوسانات بازار و قیمت‌گذاری سلیقه‌ای، باید در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 727616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.