برگزاری دوره استعدادیابی هیئت والیبال با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز در اردبیل

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از برگزاری دوره استعدادیابی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در اردبیل خبر داد.

به خبرگزاری ایمنا از اردبیل، پیمان مدرس صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در نشست با خبرنگاران ضمن ارائه عملکرد هیئت در طول سه سال اخیر اظهار کرد: با کمک پیشکسوتان والیبال و با الگوبرداری از تجربیات این بزرگواران توانستیم رشد و توسعه والیبال را شاهد باشیم.

وی افزود: با ارائه تقویم ورزشی در اول هر سال در بخش‌های مختلف اعم از برنامه‌های مسابقات، استعدادیابی و دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اضافه کرد: در رده‌های مختلف سنی و در لیگ‌های مختلف برای ارتقای والیبال استان آمادگی لازم برای میزبانی تیم‌های لیگ را داریم.

وی مدرس بیان کرد: تاکنون هیئت توانسته است مسابقات انتخابی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار کند که حاصل این مسابقات اعزام چهار تیم مردان و سه تیم زنان به مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

وی افزود: با هدف ارتقا و رشد و توسعه والیبال هرساله دوره‌های مختلفی برای مربیان و داوران، همچنین دوره دانش‌افزایی که در سه سال در مجموع ۱۵ دوره آموزشی برگزار شده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با تاکید بر اینکه همواره استعدادیابی در صدر توجه برنامه‌های هیئت است، تصریح کرد: با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز و با همکاری آموزش و پرورش استعدادیابی والیبال انجام گرفت که ۴۰ دانش‌آموز در این استعدادیابی انتخاب شدند که در آینده هدف ما برای استعدادیابی این خواهد بود که در تمام شهرستان‌ها نیز این کشف استعدادها انجام گیرد.

وی با اشاره بابیان اینکه به دنبال زمینه‌سازی برای والیبال ساحلی و برفی هستیم، گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی این دو رشته را در آینده توسعه خواهیم داد.

مدرس با تاکید در خصوص تیم‌داری افزود: در حوزه تیم‌داری در سال ۱۴۰۰ دو تیم در لیگ‌های مختلف به صورت متمرکز حضور پیدا کردند و در سال ۱۴۰۱ هم دو تیم شهدای ارشق و قارتال سبلان در لیگ حضور داشتند که در حال حاضر تیم والیبال مس مشگین‌شهر نیز در لیگ دسته یک و مقاومت بسیج هم در حال فعالیت در لیگ دسته دوم والیبال هستند و استان اردبیل هم میزبان لیگ دسته دوم خواهد بود.

کد خبر 727606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.