خدمات آفرودسواران اردبیل در بحران‌های اخیر قابل تحسین است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خدمات و کمک‌رسانی آفرودسواران اردبیل در بحران‌های اخیر قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در مراسم تجلیل از آفرودسواران و نشست با مسئولان هیئت اتومبیل‌رانی استان اظهار کرد: خدمات و کمک‌رسانی آفرودسواران به حادثه‌دیدگان در زلزله خوی، سیل آستارا و گرمی و نیز برف اردبیل قابل تحسین است‌.

وی گفت: این کمک‌رسانی و حس انسان دوستانه آفرودسواران اردبیل بسیار حائز اهمیت است و تلاش هیئت اتومبیل‌رانی استان در ساماندهی این اقدام ارزشمند قابل قدردانی است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: از مردم استان اردبیل و مجموعه هیئت اتومبیلرانی استان به‌خاطر خدمات‌رسانی آفرودسواران در بحران‌های اخیر قدردانی می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی و در راستای جلب رضایت خدا و کمک به هم‌وطنان در زمان حادثه پیشگام بودند.

آیت‌الله عاملی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از این آفرودسواران گفت: باید مستند خدمات و کمک‌رسانی آفرودسواران اردبیل تولید و برای همه تبیین شود.

وی گفت: هیئت اتومبیل‌رانی استان در راستای جذب و مشارکت خانواده‌ها در این ورزش خوب عمل کرده است و نیاز است پیست اتومبیل‌رانی استان در اردبیل راه‌اندازی شود.

فعالیت بیش از ۲۰۰ آفرودسوار در استان اردبیل

یعقوب کشاورز، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل نیز از کلنگ‌زنی پیست اتومبیل‌رانی استان در مجموعه ورزشگاه علی دایی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با حمایت امام جمعه، استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان این پیست به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های امام جمعه اردبیل از هیئت و پیگیری مطالبات این هیئت و توسعه این رشته ورزشی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ آفرودسوار در اردبیل فعال هستند که در بحران‌های اخیر به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

محمدعلی پهناور، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار داشت: اعضای هیئت‌های ورزشی به‌طور خودجوش و داوطلبانه فعالیت می‌کنند که این حرکت از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی در ورزش به حساب می‌آید.

پهناور افزود: با اعتمادی که سرمایه‌گذاران به ورزش دارند، در حال حاضر بیش از ۳۰ طرح توسط سرمایه‌گذاران در حال بررسی است.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: اسناد واگذاری زمین در مجموعه علی دایی در خصوص احداث پیست اتومبیل‌رانی در حال بررسی است و به محض رفع موانع قانونی در اختیار هیئت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 727597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.