ارائه ٨٠ فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان با محوریت موسیقی و نوروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافته است که در آن ۸۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری خود را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکرد گردشگری سبز و رویدادهای گردشگری از امروز بیست‌وسوم بهمن به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کردستان در این رویداد فرهنگی با محوریت نوروز و موسیقی و گردشگری تجاری در سالن شماره ٧ و ٨ حضور دارد، افزود: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به همت این اداره‌کل و با همکاری شهرداری، اتاق بازرگانی، علوم پزشکی و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در فضایی به مساحت ٢٧٢ مترمربع معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، رونمایی از سه فعالیت استان در بخش‌های مختلف گردشگری با حضور معاون گردشگری کشور، حضور بخش گردشگری سلامت در (سالن ٣٨ نمایشگاه) خارج از غرفه اصلی استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی، نمایش ماکت مراسم نوروز کُردی، مراسم هزار دف روستای پالنگان و نمایش روستای پلکانی پالنگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده استان کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است.

مهرزاد ادامه داد: در این رویداد فرهنگی سازهای موسیقی، گلیم‌بافی و صنایع‌دستی کردستان معرفی و به صورت زنده ورکشاپ خواهند داشت.

کد خبر 727586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.