افزایش ۵۸ درصدی جابه‌جایی کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماه نخست سال‌ جاری پنج میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا در قالب ۳۵۶ هزار و ۲۵۰ سفر باری از این استان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تیمور باقری اظهار کرد: از مجموع پنج میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا جابه‌جا شده است که در این مدت سه میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۴۴ تن درون‌استانی و دو میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۳۰ تن برون‌استانی بوده است.

وی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل بوده است، گفت: عمده کالاهای جابه‌جا شده طی این مدت شامل سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر سه پایانه عمومی حمل‌ونقل کالا، ۷۴ شرکت حمل‌ونقل کالا و بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعالیت می‌کنند.

باقری خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به‌منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 727568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.