شجاعت، استقامت و پایداری امام خمینی(ره) در مواجهه با طاغوت ستودنی بود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: شاید در ابتدای امر تعداد یاران امام راحل کم به نظر می‌رسید اما با توجه به اینکه اهداف ایشان متعالی بود و در راه خدمت به ملت و اسلام گام برمی‌داشتند، خداوند متعال نیز ایشان را یاری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی، امروز _یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ در ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر که با حضور کارکنان وظیفه رده‌های سپاه مستقر در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی طی یک فرآیند منطقی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، اما شروع تحولات از مدت‌ها قبل بود.

وی افزود: از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نهضت امام خمینی (ره) شروع شده و این عالم ربانی از همان ایام این نهضت را رهبری کردند، گرچه مدتی نیز در کشور نبودند اما در همان زمان نیز برای طراحی آن تدبر می‌کردند و برای تأسیس نظام اسلامی در حال برنامه‌ریزی بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در آن سال‌ها کمتر کسی باور می‌کرد که این انقلاب در نهایت به پیروزی برسد ولی با تکیه بر قدرت لایزال الهی این موضوع اتفاق افتاد.

رجبی تصریح کرد: در سال ۱۳۵۶ نهضت امام‌خمینی (ره) توسط تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان متدین به آرمان‌ها و اهداف متعالی حضرت امام‌خمینی (ره) پی بردیم.

وی شجاعت، استقامت و پایداری حضرت امام (ره) در مواجهه با طاغوت را ستودنی دانست و ادامه داد: علما و روحانیون نیز آن زمان دوشادوش مردم قرار گرفته و امام خمینی (ره) را یاری کردند.

رجبی اضافه کرد: شاید در ابتدای امر تعداد یاران امام راحل کم به نظر می‌رسید، اما با توجه به اینکه اهداف ایشان متعالی بوده و در راه خدمت به ملت و اسلام گام برمی‌داشتند، خداوند متعال نیز ایشان را یاری کرد تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید.

کد خبر 727457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.