مردم ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ابرکوه گفت: مردم ولایت مدار در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و به فرامین امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا لبیک گفتند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، جهان خواران و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل زدند؛ مردم ما به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت وفادار هستند و امروز به رغم تمام مشکلات اقتصادی با حضور خود اعلام کردند که از اسلام و انقلاب حمایت می‌کنیم.

عزیزی تصریح کرد: امروز مردم به واسطه پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و تاکید کردند هیچ وقت صحنه‌های انقلاب را ترک نخواهیم کرد.

معاون استاندار یزد با اشاره به فرارسیدن برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال خاطر نشان کرد: ملت همچون امروز که حضوری انقلابی و دشمن شکن داشتند در انتخابات هم شرکت و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

عزیزی ادامه داد: دشمن تلاش دارد مردم در عرصه انتخابات حضور نداشته باشند اما مردم در عرضه انتخابات هم حضور حماسی خواهند داشت.

مردم ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند

مردم ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند

کد خبر 727455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.