اتمام پروژه‌های تامین آب پایدار اولویت نخست خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی گفت: هدف گذاری و تاکید مدیران بر اتمام پروژه‌های مرتبط با تأمین آب پایدار در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد امروز _ یک شنبه بیست و دوم بهمن_ در آئین افتتاح و بهره‌برداری علاج بخشی سد بیدواز اسفراین اظهار کرد: هدف گذاری و تاکید مدیران بر اتمام پروژه‌های مرتبط با تأمین آب پایدار در استان است.

وی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب آب شرب و کشاورزی در استان، رویکرد بر تسریع در اجرای پروژه‌هایی است که به نحوی مرتبط و اثرگذار بر تأمین آب شرب و کشاورزی در استان است.

استاندار خراسان شمالی افتتاح این پروژه را در پیشرفت و آبادانی شهرستان دارالقرآن اسفراین مفید عنوان کرد و گفت: با همدلی، حضور قوی و هم افزایی بین مسئولان و شورای اسلامی شهر این پروژه در شهرستان اسفراین با سرعت به نتیجه رسید و این شهرستان باید با سرعت مراحل پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و عمرانی خود را طی کند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه سد گلمندره به مرحله آبگیری رسیده و از فاجعه سیل بردگی جاده و صدمات مالی و جانی به مردم جلوگیری کرد، ادامه داد: با اجرای پروژه انتقال آب سرانی، شیروان، فاروج، بام و صفی آباد و اسفراین و بجنورد از آن بهره مند می‌شوند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان به سمت انجام زیرساخت‌های مهم پیش می‌رود که یکی از این زیرساخت‌ها اجرای فیبر نوری است، تصریح کرد: سه ماه بعد از عید تمام استان از زیرساخت فیبر نوری و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهد شد که در پیشرفت استان مؤثر واقع خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اعتبار سفر رئیس جمهوری به استان ۱۲ و ۷ دهم هزار میلیارد تومان است که در تکمیل پروژه‌های مختلف راه روستایی، فضای آموزشی و تکمیل سد، استفاده خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های خوبی که در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده است با تأمین اعتبار و با کمک وزیران به نتیجه برسد.

کد خبر 727438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.