حضور مردم نشانه ارادت آن‌ها به نظام  اسلامی است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در جای جای میهن اسلامی نشان دهنده ارادت مردم و پای کار بودن آنهاست.

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جای جای میهن اسلامی به ویژه در استان نشان دهنده ارادت مردم و پای کار بودن آن‌ها است.

وی بیان کرد: امدادگران، جوانان، داوطلبان در بحث پوشش امدادی، فضای دوست دار کودک، ایستگاه آموزش و ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مردم غیور و انقلابی چهارمحال و بختیاری ادای دین کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: حضور پر شکوه مردم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلوری است از اتفاقی که در ۱۱ اسفند رخ خواهد داد؛ تمام اتفاقات و تصمیم گیری هایی که نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود با رأی و آرای عموم مردم بوده است و این حضور حماسی مردم در انتخابات عامل مستقیم و تأثیر گذار در تعیین سرنوشت خویش است.

مثنوی ادامه داد: انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی ست و همان‌طور که در شب‌های قدر، روزی یک‌سال خود را دریافت می‌کنیم در انتخابات هم سرنوشت چهار ساله خود را رقم می‌زنیم.

کد خبر 727434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.