مردم با حضور خود دشمن را همیشه ناامید کردند

سپاه حضرت قمربنی‌هاشم چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم این استان با حضور امروز خود نشان دادن پای آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همین موضوع موجب غافل گیری دشمن شده است؛ دشمن همچنان به برخی از موضوعات امیدوار است اما این مردم همیشه آن‌ها را ناامید کرده ‌اند.

سردارعلی محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ساعات نخستین صبح شاهد حضور حداکثری عموم مردم در مسیر راهپیمایی استان بودیم، حضور مردم بام ایران امسال نسبت به سال‌های گذشته شکوهمند تر از گذشته بوده است.

علی محمد اکبری اظهار کرد: مردم این استان نشان دادن پای آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همین موضوع موجب غافلگیری دشمن شده است؛ دشمن همچنان به برخی از موضوعات امیدوار است اما این مردم همیشه آن‌ها را ناامید کرده‌اند.

وی افزود: نمونه بارز آن حضور مؤثر مردم پای صندوق‌های رأی است؛ هم اکنون دشمنان انقلاب در تلاش هستند که موجب تضعیف حضور مردم در انتخابات شوند اما مردم عزیز ایران خصوصاً استان چهارمحال و بختیاری تمام قد در همه صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم بابت ادای دین شرعی و سیاسی خود پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد، ادامه داد: شرکت در انتخابات نوعی جهاد است، امر جهاد تنها محصور به جنگ نظامی نیست و حضور در همین صحنه‌ها نظیر انتخابات نوعی جهاد حق علیه باطل است.

سردار اکبری تصریح کرد: رأی اولی‌ها دو تکلیف را یکی تکلیف قانونی و شرعی و دیگری تکلیف سیاسی را بر عهده دارند؛ شور و نشاط اولین اتفاقات مانند اولین نماز، اولین روزه و اولین رأی برای همیشه در خاطر می‌ماند و به نوبه خود از تمام رأی اولی‌ها دعوت می‌کنم که جهت ادای دین در حوزه‌های اخذ رأی حضور بهم رسانند.

کد خبر 727420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.