انتخابات مظهر جمهوریت انقلاب اسلامی است

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: انتخابات محضر جمهوریت انقلاب اسلامی است، در کجای دنیا شما شاهد این هستند که به ازای هر صندلی ۵۰ نفر باهم رقابت کنند، حتی آنانی که مدعی دموکراسی هستند رقابتشان محصور به دو حزب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری صولت مرتضوی امروز _ یکشنبه بیست‌ودوم بهمن _ در مراسم چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرکرد اظهار کرد: در طول ۴۵ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد این امت خداجو همواره در صف اول جبهه‌های مختلف مبارزه بوده‌اند.

وی افزود: امروز همین حضور مردم در ۲۲ بهمن و در عرصه‌های مختلف از برکات انقلاب اسلامی است بر کسی پوشیده نیست که جهان غرب و شرق پشتیبان رژیم ستم شاهی بود اما همین مردم به صحنه آمدند و سفره استکبار را از این کشور برچیدند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امام خمینی (ره) استقلال و آزادی را که دو رکن اساسی برای هر کشوری است را برای مردم به ارمغان آورد. استقلال ایران اسلامی امروز در کمتر کشوری قابل مشاهده است

مرتضوی گفت: در دوران طاغوت سران سه کشور ابر قدرت وارد این کشور می‌شدند نه به استقلال هوا نه استقلال خاک و نه استقلال سیاسی ما احترامی می‌گذاشتند بدون آنکه شاه این مملکت را حساب کنند تصمیم می‌گرفتند و می‌رفتند.

وی عنوان کرد: اثر انقلاب اسلامی ایران تنها محصور در جغرافیایی ایران نیست و در همه نظام‌ها سیاسی دنیا اثر گذاشته انقلاب اسلامی دو قطب سیاسی بزرگ دنیا را به چالش کشید و نظریه و تفکر عدالت اجتماعی در سایه اسلام را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات حق مردم است، تاکید کرد: حماسه ۲۲ بهمن شما نیازمند یک کار تکمیلی است و آن انتخابات ۱۱ اسفند است بستر مشارکت از طرف شورای نگهبان به فضل الهی آمده شده است و دولت سیزدهم به عنوان مجری انتخابات تا پای جان در راستای سلامت انتخابات ایستادن است.


وزیر کار و رفاه اجتماعی افزود: انتخابات مظهر جمهوریت انقلاب اسلامی ست در کجای دنیا شما شاهد این هستند که به ازای هر صندلی ۵۰ نفر باهم رقابت کنند حتی آنانی که مدعی دمکراسی هستند رقابتشان محصور به دو حزب است.

مرتضوی اضافه کرد: جمهوری اسلامی انتخابات را حق‌الناس می‌داند شما ببیند در کشورهای اطراف ما انتخاب که هیچ حتی مالکیت کشور را از خودشان می‌دانند.

وی با اشاره به بیعت بختیاری‌ها در بیست بهمن ۱۳۵۷ گفت: صاحبان قلم سال‌ها باید در مورد این بیعت مسکوت مانده در تاریخ بنویسند تا حق آن ادعا شود، بیعت بختیاری‌ها باعث سقوط دولت بختیار و سرعت بخشیدن در انقلاب شد.

وزیر کار و رفاه اجتماعی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: نرخ امید به زندگی با توسعه مراکز بهداشتی به گفته سازمان بهداشت جهانی در ایران از ۵۵ به ۷۵ سال رسیده است.
مرتضوی افزود: امروز سخت‌ترین عمل‌های جراحی در مراکز استان‌ها انجام می‌شود و لازم نیست کسی به پایتخت سفر کند.

کد خبر 727410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.