حوادث ترافیکی هفته سوم بهمن ۱۴۰۲/ فارس، سیستان‌وبلوچستان و لرستان رکورددار بیشترین تصادفات

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی هفته گذشته ۱۰۳۶ نفر را راهی بیمارستان کرد و ۶۵ نفر جان خود را از دست دادند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته از، چهاردهم تا بیستم بهمن اظهار کرد: ۲۰۲ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۱۲۰۴ نفر و ۱۰۳۶ مورد به مراکز درمانی اعزام، همچنین ۱۰۳ نفر در محل درمان و ۶۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان فارس با ۲۱ حادثه و ۹۴ مصدوم و ۱۲ فوتی، استان سیستان و بلوچستان با ۱۸ حادثه، ۹۴ مصدوم و ۱۵ فوتی و استان لرستان با ۱۳ حادثه، ۶۴ مصدوم و پنج فوتی است.

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های فارس با ۹۶ نفر و سیستان و بلوچستان با ۹۴ نفر و کرمان با ۷۸ نفر است، همچنین بیشترین سوانح ترافیکی در استان‌های سیستان و بلوچستان با ۱۵ نفر و فارس با ۱۲ نفر است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته از چهاردهم تا بیستم بهمن، چهار مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۵۶ مورد و فوت هفت نفر شده است که معادل ۲ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۴ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۸۰ نفر و فوت ۱۰ نفر که معادل ۷ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی اضافه کرد: طی هفته گذشته ۱۲ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت بار به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۷۷ نفر و فوت سه نفر شده که معادل شش درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط‌عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته دو مورد حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت هفت نفر شده و یک مورد فوتی داشته که معادل یک درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 727391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.