موشک‌های جمهوری اسلامی برای دفاع از کشور است

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مظلومان است، گفت: اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم برای امر پیشرفت، عدالت، برق و پزشکی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی نیکزاد، امروز_ یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ در راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان، ضمن تبریک سالروز این پیروزی اظهار کرد: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی و مذهبی و حکمرانی بر مبنای احکام نورانی اسلام در دنیا است که حفظ آزادگی، تمامیت ارضی، دفاع از مظلوم، خودباوری، خداباوری، خدا محوری و خدابندگی است.

وی با بیان اینکه آمریکا از حقوق بشر سوء‌استفاده کرده و برای مردم یمن، سوریه، افغانستان هیچ خدمتی نکرده است، افزود: رژیم کودک‌کش بدون در نظر گرفتن کنوانسیون حقوق بشر هر روز در غزه اقدام به جنایت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ما به هیچ عنوان از آمریکا تبعیت نمی‌کنیم و از مظلومان پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم که آمریکا نباید از شورای امنیت، سازمان‌های بین‌المللی فرهنگی و اجتماعی سو استفاده کند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در حوزه زنان مدعی است و آمریکا در این خصوص فقط از زنان سوء‌استفاده می‌کند، گفت: بانوان ایرانی، آگاه، پاک، شرافت‌مند، عدالت‌خواه بوده و از کوچک‌ترین نهاد، خانواده حفاظت می‌کنند.

نیکزاد با بیان اینکه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مظلومان است، اظهار کرد: اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم برای امر پیشرفت، عدالت، برق و پزشکی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات ۱۴۰۲، به معنای این است که ما به دنبال سربلندی، عظمت، امنیت هستیم، افزود: مردم همه‌کاره کشور و تعیین‌کننده رهبری معظم رهبری انقلاب، اعضای دولت هستند.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت در انتخابات این است که مسئولان برای به دست آوردن حق مردم حرکت کنند، خاطرنشان کرد: اگر گلایه‌ای در بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد داریم باید با حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی را شکل دهیم و مسئولانی پیدا کنیم که آنان باتقوا، انقلابی و ساده‌زیست باشند.

کد خبر 727388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.