مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان در آرامش، نظم و امنیت برگزار شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تدابیر امنیتی مراسم ۲۲ بهمن ماه در اصفهان گفت: به لطف خدا مورد خاص امنیتی در مراسم گزارش نشد و مراسم به بهترین نحو در آرامش، نظم و امنیت برگزار شد.

سردار حمید علینقیان‌پور امروز در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز در این مراسم حضور مردم چشم گیر بود، مردم وظیفه خود را انجام داده و نشان دادند که هنوز پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: مردم با هرگونه شرایط سخت اقتصادی، تهدید امنیتی و تهدید جانی به بهترین نحو در این مراسم حضور پیدا کردند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی زدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: اکنون نوبت ما مسئولین است که بتوانیم به بهترین نحو و شایسته‌ترین نوع جبران کنیم و قدر این مردم عزیز و ولایتمدار را بدانیم.

وی با اشاره به تدابیر امنیتی موجود در مراسم، اذعان کرد: تدابیر امنیتی همیشه بوده و هست و امروز شاهد بخشی از آنها بوده‌ایم چرا که همکاران ما در دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و حتی اطلاعاتی همواره در سطح شهر حضور دارند و به بهترین نحو ممکن تمامی ترددها را کنترل می‌کنند و امروز هم فقط به خاطر خدمتگزاری به مردم به میدان آمده‌اند.

علینقیان‌پور خاطر نشان کرد: به لطف خدا مورد خاص امنیتی در مراسم گزارش نشد؛ مردم اصفهان مردمی بافرهنگ هستند و مراسم نیز به بهترین نحو در آرامش، نظم و امنیت برگزار شد.

کد خبر 727382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.