انتخابات، صحنه جنگ ملت ایران با استکبار جهانی است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات صحنه جنگ ملت ایران با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار است و ملت شریف ایران با حضور خود سیلی محکمی بر دهان مستکبرین جهان خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از هرمزگان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: ما در پیچ بزرگ تاریخ قرار داریم و در حال انتقال قدرت عالم و تغییر ریل عالم هستیم.

وی افزود: حوادثی که در اطراف ما چه در منطقه و چه در دنیا در حال رقم خوردن است، حکایت از تغییرات بنیادینی می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور با توجه به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف گفت: امروز اگر خطایی از دشمن سر بزند، فاصله ۱۲۵۰ کیلومتری را رزمندگان مقتدر ما می‌زنند.

رستمی افزود: در عرصه پزشکی امروز الگوی منطقه هستیم، در عرصه تحصیل و سوادآموزی و در عرصه تحصیلات دانشگاهی بیش از ۱۰ میلیون دانشگاهی فارغ‌التحصیل یا در حال تحصیل داریم و همچنین در بحث تولید علم رتبه ۱۵ جهان را داریم.

رستمی اضافه کرد: راه طی شده انقلاب اسلامی آسان نبوده و به قیمت مجاهدت و ایستادن بر سختی‌ها به دست آمده است و ادامه راه هم همین خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: ما دو راه داریم یکی تسلیم شدن، عافیت‌طلبی و عقب رفتن از دستاوردهاست که دشمن دائم وسوسه می‌کند و یک راه با عزت ادامه دادن این راه است.

رستمی حضور پرشور مردم در میدان را نشان اقتدار ملی دانست و افزود: راهپیمایی امروز نشان داد که مردم ایران همیشه در صحنه هستند و وعده خداوند این است که ان تنصر الله ینصرکم و ان‌شاءالله پیروزی حق بر علیه باطل نزدیک است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: انتخابات صحنه جنگ ملت ایران با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار است و ملت شریف ایران با حضور خود سیلی محکمی بر دهان مستکبرین جهان خواهند زد.

کد خبر 727374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.