از الهلال نترسید، ما «تیم ملی ب» هستیم

تیم فوتبال سپاهان ایران در شرایطی پنجشنبه هفته جاری در استادیوم نقش‌جهان میزبان الهلال عربستان خواهد بود که حریف عربستانی با تیمی گران‌قیمت و بازیکنانی تاثیرگذار به دیدار سپاهان خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قهرمانی قطر پرونده فوتبال جام ملت‌های آسیا را بست و بعد از بازگشت بازیکنان ملی‌پوش به تیم‌های باشگاهی از این هفته فضا به سمت رقابت‌های حذفی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت تا هیجان از کشور قطر به سایر کشورهای آسیایی نیز منتقل شود، اما بدون شک حساس‌ترین بازی این مرحله را دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان برگزار خواهند کرد و از همان روزی که قرعه این دو تیم را در برابر یکدیگر قرار داد، خیلی‌ها منتظر بودند تا نوبت به ارقابت‌های این مرحله برسد و دو غول زرد و آبی فوتبال آسیا با یکدیگر روبه‌رو شوند.

از الهلال نترسید، ما «تیم ملی ب» هستیم

شرایط الهلال به‌خاطر در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس و گران‌قیمت باعث شده است تا پیش‌بینی‌های فوتبالی کفه ترازو را به سمت این تیم سنگین‌تر کند و بسیاری حتی در خود ایران از همین حالا الهلال را در مرحله بعد می‌بینند، اما سوال اینجاست که سپاهان ایران به عنوان تنها نماینده کشورمان در مرحله حذفی چطور می‌تواند با همین بضاعت فعلی در برابر آبی‌های عربستانی موفق عمل کند؟

به هر حال از لحاظ ملی هر دو کشور در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا توفیقی نداشتند و بعد از حذف عربستان در مقابل کره نوبت به شکست ایران در برابر قطر رسید و از این لحاظ دو تیم نمی‌توانند نسبت به یکدیگر ادعای برتری داشته باشند، اما با این حال نگاهی به ترکیب سپاهان و لیست بازیکنانی که در اختیار مورایس قرار دارد نشان می‌دهد که نماینده فوتبال ایران اگر کمی از لحاظ روحی روانی شارژ شود، با توجه به حمایت تماشاگرانش می‌تواند یک شگفتی بزرگ را در این مرحله رقم بزند.

از الهلال نترسید، ما «تیم ملی ب» هستیم

در لیست تیم ملی فوتبال ایران که راهی کشور قطر شد سپاهان با حضور پیام نیازمند، رامین رضائیان، آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو، پنج ملی‌پوش در اردوی کشورمان داشت که البته رامین بیشتر از بقیه بازی کرد و اسدی و مغانلو هم برای دقایقی به زمین رفتند. در کنار این پنج نفر و بر اساس گواهی کارشناسان مهره‌هایی همچون محمدجواد حسین‌نژاد، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور و محمد قربانی هم این توانایی را داشتند تا در لیست تیم ملی قرار گیرند و این یعنی سپاهان امروز در بدترین شرایط خودش هم یک تیم ملی «ب» را در لیست خودش دارد که همه شایستگی بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال را دارند.

هر چقدر هم که الهلال قوی باشد، یک تیم ملی هماهنگ و باانگیزه می‌تواند از پس آن‌ها بربیاید. چرا راه دور برویم در همین جام ملت‌های آسیا پیش از بازی ایران و ژاپن پیش‌بینی‌ها همه به سمت سامورایی‌ها بود، اما درون زمین اتفاق دیگری رقم خورد و آبی‌ها به خانه بازگشتند و حالا این اتفاق می‌تواند در قالب باشگاهی هم برای فوتبال ما به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 727373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سحر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    17 2
    موفق وپیروزی باشید باغیرت بازی کنید ابروی فوتبال ایران رو بخرید انشالله که سلامت وپیروز باشید در پناه حق
  • قرمزته IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    خخخ شله زرد دچار توهم شده...الشله زرد اسمع🤣🤣
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    به امید پیروزی طلائی پوشان طوفان زرد آسیا به امید خدا و حمایت بی دریغ مردم اصفهان
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    دوتا دوربین درست حسابی بزارید شدیم مضحکه