امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور، امروز در استان‌های بوشهر، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس و خوزستان، بعضی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و دوشنبه در استان هرمزگان، جنوب استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در بعضی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در دو روز آینده مواج خواهد بود، افزود: این وضعیت طی دو روز مذکور در جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز انتظار می‌رود و در سایر نقاط کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: از اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور و در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی سبب بارش می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد، با بیشینه ۱۸ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 727311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.