۶۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان محلات به بهره‌برداری رسید

استاندار مرکزی گفت: ۶۸ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، عصر شنبه_ بیست و یکم بهمن_ در آئین رونمایی همزمان از پروژه‌های شهرستان محلات اظهار کرد: این طرح‌ها با سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: امسال در دهه فجر هزار و ۷۱۳ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با تلاش مردم و مسئولان و بخش‌های خصوصی، تعاونی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، خیرین و نیکوکاران و گروه‌های جهادی افتتاح شد.

استاندار مرکزی، هزینه‌ای این طرح را بالغ بر ۱۶ و نیم همت اعلام کرد و گفت: تلاش‌ها در حوزه سلامت، آب، دهیاری‌ها و مدرسه‌سازی قابل تقدیر است.

باید کارهایی که انجام دهیم برای مردم باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات هم گفت: باید کارهایی که انجام دهیم برای مردم باشد و قول می‌دهیم شبانه روزی کار کنیم، با تدبیر تصمیم بگیریم.

مهدی ترکیان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مسیر حرکت را تعیین کرده و رئیس جمهور با کار شبانه‌روزی در حال تحقق بخشیدن به این برنامه‌ها است.

وی افزود: تلاش می‌شود بخشی از مشکلات موجود را که گریبانگیر مردم است، مرتفع کنیم.

شهردار محلات هم با بیان اینکه شش مأموریت در قانون برای شهرداری‌ها مشخص شده است گفت: اولین و کامل‌ترین میز خدمت با تمام سیستم‌های کسب و پیشه، نوسازی، شکایات و فوریت‌های خدمات شهری و زیر سیستم‌های شهرداری ارتباط جامع و نرم افزار محلات من و حضور شهرداری محلات در پنجره واحد الکترونیکی دولت در این شهر راه اندازی شد.

عزیز تقی زاده با اشاره به سه طرح شاخص شهرداری محلات اظهار کرد: مهمترین این طرح‌ها از قبیل؛ تقویت صنعت گل، ماهیان زینتی، سنگ، پرندگان زینتی و سرمایه‌های اجتماعی است.

وی از راه اندازی دارالکتابت در محلات خبر داد و افزود: دوسالانه مسابقه خطاطی برای این مرکز هدف‌گذاری شده است.

به گزارش ایمنا، چمن ورزشی مجموعه کارگران با اعتبار دو میلیارد تومان، پایگاه سلامت حضرت معصومه (س) با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های برق‌رسانی با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان، ساختمان دهیاری روستای بزیجان، واحدهای مسکن ویژه محرومین، پروژه‌های روستایی شامل راهسازی، آسفالت، جدولگذاری و… با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، پروژه‌های احداث کانال انتقال آب روستایی و پروژه دایک خاکی روستای گلچشمه از پروژه‌های شاخص محلات در ایام دهه فجر بود که به صورت نمادین رونمایی شد.

در این آئین از پوستر هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات رونمایی شد.

این نمایشگاه ۲۵ الی ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه گل این شهر برگزار می‌شود.

همچنین با حضور استاندار مرکزی، پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مگاواتی محلات با توان تأمین برق ۱۰۵ خانوار و تصفیه‌خانه آب به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 727294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.