ارتقای بهره‌وری نیازمند برنامه عملیاتی با توجیه فنی و اقتصادی است

استاندار اردبیل گفت: تدوین برنامه عملیاتی ارتقای بهره‌وری توسط حوزه‌ها و دستگاه‌های مربوط برای تحقق بهره‌وری در سه بخش آب، کشاورزی و صنعت استان طی سال آینده مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز _یکشنبه بیست‌ویکم بهمن_ در نشست کمیته بهره‌وری استان اظهار کرد: ارائه برنامه عملیاتی برای ارتقای بهره‌وری با لحاظ نیازمندی‌ها و محل‌های تأمین اعتبار در حوزه‌های آب، کشاورزی و صنعت و توجه به اقدامات مداخله‌ای، توجیه فنی و اقتصادی در تدوین برنامه ارتقای بهره‌وری و استفاده از نظریات دانش‌بنیان‌ها برای تحقق بهره‌وری، باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه بهره‌وری باید مسائل را به‌صورت تخصصی مشخص و ریشه‌یابی کرده و اقدامات پیشران برای ارتقای بهره‌وری تعیین شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در بخش‌های مختلف از جمله آب و کشاورزی، برای ترسیم برنامه بهره‌وری باید تمام نیازمندی‌ها برای ارتقای بهره‌وری لحاظ شده باشد که در این خصوص استفاده از نظریات دانش‌بنیان‌ها نیز ضروری است.

عاملی با تأکید بر پرهیز از بی‌توجهی دستگاه‌ها در زمینه ارائه برنامه عملیاتی، تصریح کرد: باید در تدوین برنامه بهره‌وری، توجه به عملیاتی بودن برنامه که نتیجه و آثاری در پی داشته باشد، مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 727245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.