دستور وزیر راه و شهرسازی برای صدور پروانه ساخت در شهرک عظیمیه قزوین

وزیر راه و شهرسازی گفت: از مسئولان استانی می‌خواهم که بعد از تعطیلات پیش رو صدور پروانه ساخت برای زمین‌های شهرک عظیمیه را با اهتمام دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد بذرپاش عصر امروز -شنبه بیست‌ویکم بهمن- در مراسم عملیات اجرایی مرحله نخست برق‌رسانی و آب‌رسانی به شهرک عظیمیه قزوین اظهار کرد: حل مشکل تعاونی‌ها و تأمین زمین آنها همواره درگیرودار زیرساخت‌ها بوده است، اما دولت سیزدهم برای رفع آن از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: دولت پیگیر است تا یک جوان هم بی خانه نماند، تأمین مسکن و کمک به خانه دار شدن از اولویت دولت محسوب می‌شود و حتی از همه بانک‌ها مساعدت خواستیم تا در این راستا پای کار باشند.

دبیر شورای عالی تأمین مسکن کشور ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم عزم دولتمردان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گذشته بوده و رئیس جمهور هم روزانه کارها را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کنند.

بذرپاش با اشاره به مسائل و مسائل و مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری شهرک (ناحیه منفصل شهری) عظیمیه قزوین گفت: این مشکلات تنها بخشی از مشکلات زمین تعاونی‌ها است که البته قابل حل بوده و برای حل این مشکلات به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. خوشبختانه امروز تأمین منابع شهرک عظیمیه انجام شده و آغاز توزیع برق و آب‌رسانی هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با تأمین منابع مالی و کارهای زیرساختی شهرداری قزوین خیلی راحت‌تر می‌تواند عملیات صدور پروانه را آغاز کند و بنده هم از مسؤولان و متولیان استانی می‌خواهم که بعد از تعطیلات پیش رو صدور پروانه ساخت برای شهرک عظیمیه را با اهتمام دنبال کنند.

کد خبر 727244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.