۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان افتتاح شد

استاندار مرکزی گفت: ۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان دلیجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر امروز _ شنبه بیست‌ویکم بهمن در حاشیه بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های دلیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان افتتاح و عملیات اجرایی برخی طرح‌ها هم آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه واحد پلیمر سازی در دلیجان افزود: این واحد ضایعات و پسماندهای پت را به تولیدات با ارزش افزوده تبدیل می‌کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: به اعتقاد کارشناسان برای اولین بار در جهان این کار دانشی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان ریال در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع و زیربنایی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و سالن ورزشی ۶۰۰ متری در کنار این واحد آموزشی، در زمین‌های فاز سوم مسکن ملی در شهرک امام رضای دلیجان احداث خواهد شد.

پارک بانوان دلیجان هم به شکل نمادین به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری دلیجان به بهره برداری رسید.
این پارک در فضایی بالغ بر ۲.۵ هکتار و با برخورداری از امکاناتی نظیر پیست دوچرخه‌سواری برای استفاده بانوان آماده‌سازی شده است.

در جریان سفر استاندار مرکزی به دلیجان، فاز دوم گروه تحقیقاتی صنعتی کارخانه رنگین نخ دلیجان و طرح توسعه پلیمر سازان دلیجان به بهره‌برداری رسید.

این واحد صنعتی بزرگترین واحد تولید کامپاند و ریسایکل رنگی پت، گرانول بازیافتی از ضایعات و تولید ادیتیو کشور محسوب می‌شود که پایین‌ترین سطح دور ریز صنایع نخ و الیاف را بازیافت کرده و به نخ تبدیل می‌کند.

این واحد با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

کد خبر 727219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.