برگزاری مناظره نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در راستای زمینه سازی برای شور آفرینی، مشارکت حداکثری و کمک با انتخاب اصلح در بین جامعه دانشگاهی و آحاد مختلف مردم، برنامه مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردبیل در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر محمد معبودی ظهر امروز _شنبه بیست و یکم بهمن_ در گفتگو با خبرنگاران از آغاز اقدامات قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و اظهار کرد: قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در راستای کنشگری با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات، افزود: در راستای زمینه سازی برای شورآفرینی، مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح در بین جامعه دانشگاهی و آحاد مختلف مردم، برنامه مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در این خصوص تصریح کرد: این برنامه از طریق نامه رسمی، ارسال پیامک و همچنین فراخوان عمومی در رسانه‌ها به تمامی نامزدهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اطلاع رسانی شده است لذا می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در این برنامه آمادگی خود را از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام نمایند.

معبودی با اشاره به شرایط مناظره بین نامزدهای انتخابات مجلس، بیان کرد: این مناظرات با هدف مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم و در حضور عموم دانشجویان، اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید نیم ساعت قبل از زمان اعلام شده و صرفاً به همراه دو نفر از اعضای ستاد انتخاباتی خود در محل برنامه حضور یابند، اظهار کرد: دانشگاه محل برگزاری، زمان و نامزدهایی که در یک مناظره حضور خواهند داشت به قید قرعه و در حضور نمایندگان نامزدها انتخاب خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل حضور افراد غیر دانشجو در محل برگزاری مناظرات ممنوع اعلام کرد و گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات عمومی برای تمامی برنامه‌ها به صورت یکسان و برابر انجام خواهد گرفت.

کد خبر 727211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.