افتتاح ۹۶۹ پروژه بهداشتی در دهه فجر در سراسر کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت از افتتاح ۹۶۹ پروژه بهداشتی در دهه فجر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین فرشیدی با بیان اینکه مراکز سراج با هدف ارتقای شاخص بهره‌ مندی عادلانه از خدمات سلامت روان و مراقبت‌های اجرایی و کاهش اختلالات روانپزشکی، فعال می‌شوند، اظهار کرد: برنامه وزارت بهداشت این است که تا پایان سال جاری تعداد مراکز سراج در کشور به ۱۰۰ مرکز برسد.

وی افزود: بر این اساس هر دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور باید حداقل یک مرکز سراج داشته باشد البته در برخی دانشگاه‌ها و استان‌ها هم چندین مرکز سراج فعالیت خواهند داشت تا دسترسی مردم به این خدمات، افزایش یابد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۹۶۹ پروژه حوزه بهداشت در سراسر کشور، افتتاح شده و می‌شود، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها در سفر وزرا و مقامات کشوری و وزارت بهداشت به استان‌ها از جمله در چهار سفر وزیر بهداشت در دهه مبارک فجر به هرمزگان، خراسان جنوبی، خوزستان و سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

فرشیدی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع و بهداشت وزارت بهداشت برای ساخت ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی تا پایان دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که این تعداد پروژه که بیش از نیمی از آن تکمیل و افتتاح شده، تا سال آینده تکمیل شود.

کد خبر 727208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.