اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از تقاطع غزه تا میدان عاشورا، محدودیت ترافیکی در روز اجرای این مراسم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل خوشوقت با تأکید بر لزوم همکاری مردم با پلیس راهور در اجرای تدابیر ترافیکی و رعایت احتیاط در ترددهای سواره و عابران پیاده، اظهار کرد: همزمان با ساعات اولیه صبح ۲۲ بهمن از سه راه گنجعلیخان به سمت غرب تقاطع غزه و از تقاطع بهداری به سمت شرق تقاطع غزه محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی افزود: در خیابان شریعتی نیز از سه راهی شهید چمران به سمت تقاطع کاظمی، از خیابان شهید فولادی (عباس صباحی) به سمت تقاطع کاظمی و در خیابان شهید فولادی از تقاطع ابن سینا-شهید فولادی به سمت شرق تقاطع ابن سینا و خیابان فلسطین محدودیت ترافیکی لحاظ می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: در همین راستا در خیابان سادات خوشرو (ابن سینای شرقی) به سمت غرب تقاطع ابن سینا –فلسطین، در خیابان ابوحامد از سه راهی پلیس به سمت غرب میدان بسیج، در خیابان شهید کامیاب از سه راهی خیابان شهید فولادی به سمت شرق میدان بسیج و در خیابان پاسداران از سه راهی خیابان ارتش به سمت شرق تقاطع پاسداران محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: محدودیت عبور و مرور برای وسایل نقلیه در خیابان کارگر از سه راهی تأمین اجتماعی خیابان مصلی به سمت غرب تقاطع پاسداران، از خیابان مصلی جانباز شرقی به سمت غرب میدان عاشورا، از خیابان جانباز غربی از سه راهی ورزش به سمت شرق میدان عاشورا، از کوچه شش بلوار شهید عباس پور به سمت جنوب میدان عاشورا و از تقاطع توحید به سمت جنوب تقاطع غزه از دیگر تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی در این منطقه از شهر کرمان است.

کد خبر 727205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.