محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان کردستان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی در شهر سنندج در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: به مناسبت راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در روز ۲۲ بهمن و در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ شنبه‌شب (۲۱ بهمن‌) تا پایان مراسم، در رینگ میادین آزادی و انقلاب سنندج و مسافت ۵۰ متری در اضلاع مجاور ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن از تردد وسایل نقلیه در رینگ داخلی میادین انقلاب و آزادی و معابر خیابان آیت الله طالقانی تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع انقلاب به سمت میدان انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب شهر سنندج ممنوع است.

سرهنگ همتی‌زاده خاطرنشان کرد: تردد هرگونه وسیله نقلیه تیز از سه راه کلینیک قدس، میدان مولوی، خیابان‌های حسن آباد و کشاورز به سمت میدان آزادی سنندج ممنوع است و ممنوعیت ترافیکی به صورت کامل اجرا می‌شود.

وی از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس راهور همچون همیشه همکاری لازم را داشته باشند و همه با هم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم.

کد خبر 727198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.