اجرای پروژه‌های فضای سبز شهرداری قم هم‌زمان با فرا رسیدن اعیاد شعبان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: با فرارسیدن ایام شعبانیه و عید نوروز، پروژه‌های فضای سبز در حاشیه و ورودی‌های شهر اجرا می‌شود و به‌زودی به پایان خواهد رسید.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از آماده‌سازی فضای سبز و سیما، منظر شهر با هدف استقبال از ایام شعبانیه و عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: با فرارسیدن ایام شعبانیه و سال جدید شمسی میزبان حضور گسترده زائرین حرم کریمه و مسجد مقدس جمکران و مسافران عید نوروز خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۰۰ نفر از کارکنان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: اقدامات ویژه‌ای در بهسازی فضای سبز شهری، گل‌کاری میادین، فضای سبز شوارع و بوستان‌های سطح شهر به‌ویژه در محورهای اصلی ازجمله بلوار شهید سلیمانی، میادین شهری و اصلاحات شهری در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرارگرفته تا بتوانیم خدمات‌رسانی بهتری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون ۷۵۰ گل‌بوته‌ای در فضای سبز کشت شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های فضای سبز شهری با رعایت تمام محدودیت‌ها از جمله منابع آبی و استفاده از عوامل سازگار انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا یک ماه آینده به پایان برسانیم.

جوادیان با تاکید بر اینکه بهسازی فضای سبز مبادی ورودی شهر در بزرگراه تهران، جاده قدیم تهران، عوارضی کاشان، جاده کاشان و جاده اصفهان از پروژه‌های مهم سیما، منظر و فضای سبز شهری است، تصریح کرد: بخش عمده پروژه جاده قدیم تهران و میدان شهید اوسطی و کاشت در حاشیه‌های شهر انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه ورودی‌های جاده قدیم کاشان و اصفهان نیز در حال اجرا است، گفت: اجرای پروژه فضای سبز در جاده ساوه و جاده اراک در دستور کار قرار گرفته است و تا آغاز ماه شعبان تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، واحدهای خدماتی، نمازخانه‌ها، ظرف‌شویی‌ها و مبلمان پارک‌ها در دستور کار ویژه مناطق هشت‎‌گانه قرار گرفته است.

کد خبر 727164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.