مجتمع نوآوری نور سنندج افتتاح شد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، «مجتمع نوآوری نور» با حضور معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، «مجتمع نوآوری نور» امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ با حضور سجاد محمدعلی‌نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سنندج افتتاح شد.

بابک سوری، رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مجتمع نوآوری نور با ۹۰۰ متر زیربنا و ۵۴۰۰ مترمربع مساحت، در شش طبقه احداث شده است که در هر طبقه، شش الی هفت واحد فناور و دانش‌بنیان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مجموع امکان استقرار ۳۰ تا ۵۰ واحد فناور و دانش‌بنیان در این مجتمع وجود دارد، افزود: این پروژه را با صورت اسکلت از دانشگاه پیام‌نور تحویل گرفتیم که سال ۱۳۹۹ قرارداد آن منعقد شد و با انجام اقدامات عمرانی طی مدت دو سال، امروز به بهره‌برداری رسید.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجتمع حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است که همه طبقات آن به واحدهای فناور و دانش‌بنیان اختصاص یافته است و یک بخش از آن نیز به مرکز رشد دانشگاه پیام نور اختصاص می‌یابد.

کد خبر 727155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.