ویژه‌برنامه دهه فجر در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی امشب در ضلع جنوبی پل خواجو از ساعت ۱۹:۰۰ برگزار خواهد شد.

حمید جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برکاتی که امروز شاهد آن هستیم که به‌واسطه نهضت الهی و بی‌نظیری است که امام خمینی (ره) سال ۵۷ در دنیای معاصر خلق کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل، گستره انقلاب اسلامی ایران را محدود به کشور ما نمی‌دانست و نگاه فراملی و فرامنطقه‌ای داشت، افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز انقلاب‌های بزرگی در دنیا بود و امروز شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل در جهان هستیم.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: قدرت‌های بزرگ دنیا تصور نمی‌کردند که روزی کشورهای منطقه تحت نفوذ ایران قرار بگیرند، اما نگاه انقلابی ملت ایران به کشورهای دنیا صادر شده و شاهد سر دادن ندای حق‌طلبی و تظلم‌خواهی در کشورهایی هستیم که دولت‌هایشان نماد ظلم و ستم هستند.

جعفرزاده با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی شاهد پررنگ‌تر و پررونق‌تر شدن جشن‌های ملی و دینی و مذهبی هستیم، اضافه کرد: باید از فرصت دهه فجر برای پاسداشت این دستاوردها بهره بگیریم.

ویژه برنامه دهه فجر در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ پیروزی به مناسبت دهه فجر اضافه کرد: این ویژه‌برنامه به همت اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان، ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، اداره رویدادهای سازمان فرهنگی شهرداری همراه با مرتفع‌ترین نورافشانی شهر در آستانه ۲۲ بهمن و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اجرای هنرمندان مطرح برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این ویژه‌برنامه امشب _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ ساعت ۱۹:۰۰ در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از شهروندان دعوت می‌شود در این ویژه‌برنامه شرکت کنند.

کد خبر 727132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.