دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس‌جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم ما، مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یأس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

وی افزود: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه‌آفرین بوده و باید گفت که دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری باشد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: حتماً من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته است به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود و همان‌طور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.

کد خبر 727131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.