محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در  زاهدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان، محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر زاهدان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، محمدعلی بَزی اظهار کرد: به‌منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی از ساعت شش صبح از میدان آزادی آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسیرهای راهپیمایی از میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران-تقاطع لشکر به سمت میدان آزادی-تقاطع مطهری پاسداران به سمت میدان آزادی-میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی-میدان مهران زیرگذر به سمت میدان آزادی-میدان سیدالشهدا به سمت خیابان آزادی، خیابان مصطفی به سمت خیابان آزادی، خیابان امام خمینی (ره) به سمت خیابان آزادی، تمام فرعی‌های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی و افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک نسبتاً سنگین، از همشهریان انتظار داریم به‌منظور اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم از پارک‌های دوبله و رها کردن خودروی بدون راننده به‌منظور ایجاد ترافیکی روان در مسیرهای اعلامی خودداری کنند و برای تردد از خیابان‌های مجاور و جایگزین استفاده شود.

کد خبر 727127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.