کرمان سردترین مرکز استان بعد از شهرکرد/ پیش‌بینی بارش برای روزهای آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: دمای هوای شهر کرمان امروز حداقل پنج درجه زیر صفر و بعد از شهرکرد سردترین مرکز استان بوده است.

مریم سلاجقه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمان، با بیان اینکه دمای هوا همچنان نوسان دارد و بیشینه بارش‌ها برای دوشنبه ۲۳ بهمن است، اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم بهمن برای مناطق جنوبی، غربی و مرکزی بارش داریم.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه، بیست‌وچهارم بهمن افزایش ابر و بارش به صورت پراکنده و ضعیف پیش‌بینی می‌شود، افزود: برای شمال استان کرمان افزایش ابر و وزش باد و برای نیمه‌شرقی نیز وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: در مناطقی که بارش باران پیش‌بینی شده است، آب‌گرفتگی معابر داریم و توصیه می‌کنیم هم‌استانی‌ها پیش از تردد در محورها حتماً از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی دمای هوا در شهر کرمان را حداقل پنج درجه زیر صفر و سردترین مرکز استان بعد از شهرکرد اعلام کرد و ادامه داد: امروز، شنبه، بیست‌ویکم بهمن، هوای کرمان کمی تا قسمتی ابری و جو پایدار و آرامی داریم.

سلاجقه بیان کرد: امروز بردسیر با هفت درجه زیر صفر سردترین نقطه استان و ریگان با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 727088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.