افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان کنارک

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان کنارک خبر داد.

عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پروژه مهم زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش افتتاح شد.

وی ادامه داد: این زمین چمن مصنوعی با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه به صورت مشارکتی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: با افتتاح این پروژه بزرگ جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر در قالب هزار و ۵۰۰ خانوار از این زمین چمن بهره‌مند شده و فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم می‌شود تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کرده و حتی استعدادهای‌شان را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: سیستان و بلوچستان با توجه به نگاه ویژه دولت، از لحاظ نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، در سطح کشور رکورددار است.

شیبک بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با نگاه ویژه دولت به این استان، ۲۵ پروژه عمرانی از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر ۶۹۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۲۱ بهمن‌ماه نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۳۳ خانه ورزش روستایی در ۲۰ شهرستان استان سیستان و بلوچستان تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نیز ۶۰۰ برنامه فرهنگی در زمینه‌های مختلف در شهرها و روستای استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 726950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.