صعود سیرجان در روز گلباران خاتون بم

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های سپاهان، خاتون بم، پیکان و شهرداری سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فردا _جمعه بیست بهمن_ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، اصفهان، ایلام و سنندج پیگیری شد و تیم‌های سپاهان، خاتون بم، پیکان و شهرداری سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

باران گل به روایت جعفری و شاگردان

تیم آوای تهران قهر نشین میزبان تیم خاتون بم صدر نشین بود. با وجود اینکه بازی برای شاگردان جعفری نتیجه‌ای قابل پیش بینی داشت اما دختران تهرانی تلاش خود را برای زدن گل در خانه کردند ولی موفق به عبور توپ از خط دروازه نشدند. در دیدار دو تیم صدر و قعر جدول، جعفری و شاگردانش با به ثمر رساندن ۷ گل بازی را به سود خود تمام کردند تا دست پر به خانه برگردند.

در این دیدار سارا دیدار چهار گل و فاطمه گرایلی، نگین زندی و مونا حمودی هر کدام یک گل برای تیم خاتون بم به ثمر رساندند.

شاگردان مرضیه جعفری بدون باخت با ۹ پیروز، ۲ مساوی و ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در طرف مقابل تیم آوا تهران با یک برد، ۲ مساوی و ۵ امتیاز در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است.

صعود با طعم برتری در خانه مقابل همسایه

تیم شهرداری سیرجان امروز میزبان تیم استان همسایه یعنی ایساتیس کران فارس بود و با نتیجه سه بر صفر برتری رسید و ۲۵ امتیازی شد. با شکست ملوان در اصفهان، ایران دوست و شاگردانش با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان به جایگاه دوم صعود کردند. تیم ایساتیس کران فارس با ۷ امتیاز از یازده مسابقه در جایگاه هشتم قرار دارد.

از اتفاقات ویژه دیدار شهرداری سیرجان و تیم ایساتیس فارس، حضور مادر و دایی، ملیکا محمدی در ورزشگاه خانگی شهرداری سیرجان بود.

توقف کشتی ملوان در زاینده رود خشک

امروز تیم سپاهان با هدایت اردلان در خانه میزبان ملوان بندرانزلی بود و موفق شد با تک گلی که فاطمه پسندیده به ثمر رساند این تیم را متوقف کند.

ملوان که تا پیش از شکست مقابل تیم اصفهان در رتبه دوم جدول قرار داشت، ۲۵ امتیازی باقی ماند و با توجه به برد تیم شهرداری سیرجان و ۲۵ امتیازی شدنش با تفاضل گل کمتر به جایگاه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد. تیم سپاهان با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۱ هفته لیگ در رده چهارم جدول قرار دارد.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

آوا تهران صفر - خاتون بم ۷

شهرداری سیرجان ۳ - ایساتیس کران فارس صفر

سپاهان یک - ملوان صفر

پالایش گاز ایلام یک - نماینده البرز یک

کانی کردستان ۲- پیکان ۳

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۱ ۹ ۲ ۰ ۲۹
۲

شهرداری سیرجان

۱۱ ۸ ۱ ۲ ۲۵
۳

زنان ملوان

۱۱ ۸ ۱ ۲ ۲۵
۴

زنان سپاهان

۱۱ ۶ ۳ ۲ ۲۱
۵

پالایش گاز ایلام

۱۱ ۵ ۴ ۲ ۱۹
۶

زنان پیکان

۱۱ ۳ ۲ ۶ ۱۱
۷

نماینده البرز

۱۱ ۲ ۲ ۷ ۸
۸

ایساتیس کران فارس

۱۱ ۲ ۱ ۸ ۷
۹

کانی کردستان

۱۱ ۱ ۲ ۸ ۵
۱۰

آوا تهران

۱۱ ۱ ۲ ۸ ۵

کد خبر 726949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.