یکی‌از ویژگی‌های نماینده مطلوب، مطالبه‌گری بدون لکنت زبان است

امام جمعه چادگان گفت: یکی از موضوعات مهم انتخابات، انتخاب نماینده اصلح و مطالبه‌گر است که از بیان مطالبات لکنت نداشته باشد و بتواند مشکلات و مسائل شهرستان را حل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز _جمعه بیستم بهمن_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی امروز تا حدودی برای ما مشخص است اما در آینده واضح‌تر خواهد شد؛ نخست ناشی از مردم خوب و انقلابی است که ما داریم و اگر مردم پای کار انقلاب نبودند، چه در تأسیس و چه در بقای آن، ما امروز نمی‌توانستیم افتخار آفرین باشیم.

امام جمعه چادگان گفت: امروز باید به انقلاب اسلامی افتخار کنیم و این انقلاب هرچه که دارد به برکت رهبری حکیمانه و مردم مطیع ولایت و انقلابی است چرا که امام خمینی (ره) فرمودند که من با اطمینان می‌گویم مردم ما از مردم عهد رسول الله (ص) برتر هستند و امام (ره) برای این حرف دلیل دارد.

بنی‌جمالی تاکید کرد: زمانی که در سال ۶۳، صدام تهدید کرد که نماز جمعه تهران را می‌زنم، مردم با فرزندانشان آمدند، منافقان در آن روز بمب‌گذاری کردند و عده‌ای به شهادت رسیدند ولی ایستادگی کردند، امام خمینی (ره) مردم را به درستی شناخته بودند.

وی اضافه کرد: این انقلاب است که می‌تواند تأثیر جهانی داشته باشد و وقتی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی را مقایسه می‌کنیم، به خوبی متوجه تغییرات جهانی می‌شویم و اینها همه از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه چادگان اظهار کرد: وقتی از دستاورهای انقلاب صحبت می‌کنیم آن را محدود به خدمات آب و برق نکنیم چرا که دستاوردها فراتر از این است و معادلات جهانی تغییر کرده است.

بنی‌جمالی خاطرنشان کرد: زمانی که ما انقلاب کردیم، دنیا دو ابر قدرت شرق و غرب داشت که با ظهور انقلاب اسلامی ابر قدرت شرق متلاشی شد و نظام تک قطبی حاکم شد و امروز بعد از گذشت چهار دهه تمام کارشناسان سیاسی دنیا با اطمینان می‌گویند که جهان در آستانه تحول عظیمی است و از نظام تک قطبی فاصله می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در آستانه نظم نوین جهانی هستیم و نظام چند قطبی در حال شکل‌گیری است که نقش جمهوری اسلامی را نمی‌توان نادیده گرفت.

امام جمعه چادگان گفت: معادلات جهانی به نفع مستضعفین جهان در حال شکل‌گیری است و در برابر ابر قدرت‌ها می‌ایستند و خود ابر قدرت‌ها هم به این مسئله پی برده‌اند؛ هژمونی آمریکا در دنیا از بین رفته ایست و این از نتایج انقلاب ما است.

بنی‌جمالی تصریح کرد: وقتی امام خمینی (ره) فرمودند که باید انقلاب اسلامی را صادر کنیم، بعضی خیال کردند که می‌خواهیم لشکر کشی کنیم ولی نرم افزار انقلاب صادر شد و بیداری‌های اسلامی شکل گرفت که برخی از آن به نام بهار عربی یاد کردند در حالی که بیداری اسلامی به برکت انقلاب ما شکل گرفت.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای ما عزت و شرافت آورد، یک ملت ضعیف که بر اثر زور و استعمار مستکبران عالم ضعیف شده بود با عزت قدرتمند و با صلابت می‌شود.

بنی‌جمالی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ما پزشک ایرانی نداشتیم و وابسته هند و بنگلادش بودیم، اما امروز قطب درمانی منطقه هستیم و توریسم درمانی امروزه در کشورمان مطرح است و این کم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری است.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌ها و مدیریت جهادی آبفای شهرستان، طلسم آب روستاهای سینه کوه شکسته شد و موانع زیادی در این زمینه بوده که امروز دستگاه تصفیه مستقر شده و کارهای زیربنایی آن انجام شده و کارهای جزئی مانده که به زودی حل خواهد شد.

امام جمعه چادگان اظهار کرد: موضوع فاضلاب شهر چادگان و شهر زیارتی رزوه از مطالبات جدی مردم است که به دلایلی از جمله نبود تصفیه خانه عقب افتاده بود و تصفیه تکمیلی نیاز بود و پروژه عظیمی بود با پیگیری‌های کلیه مسئولین شهرستانی و مدیر آبفا در حال انجام است.

بنی‌جمالی افزود: بودجه این کار تأمین شده و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و شهر چادگان از این مزیت برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: یکی از موضوعات مهم انتخابات، انتخاب نماینده اصلح و مطالبه‌گر است که از بیان مطالبات لکنت نداشته باشد و بتواند مشکلات و مسائل شهرستان را حل کند.

کد خبر 726928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.