برگزاری اردوی استعدادیابی رده سنی زیر ۱۸ سال شمال غرب کشور در ارومیه

سرپرست هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: اردوی استعدادیابی فدراسیون والیبال در رده سنی زیر ۱۸ سال برای استان‌های آذربایجان‌ غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شود.

بهنام صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال مبنی بر استعدادیابی رده سنی زیر ۱۸ سال اردوی استعدادیابی علاقمندان در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردوی استعدادیابی برای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل و به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت والیبال آذربایجان‌غربی با بیان اینکه محل اردوی استعدادیابی سالن شش هزارنفری غدیر ارومیه تعیین شده است، گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی والیبال و تا پایان روز جمعه بیستم بهمن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صاحبی داشتن قد ۱.۹۰ متر به بالا برای پست دریافت قدرت، ۱.۹۵ متر به بالا برای پست دفاع میانی و پشت خط و ۱.۸۸ به بالا را برای پاسور الزامی دانست.

وی تصریح کرد: طبق زمان‌بندی استعدادیابی پاسورها از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح ۲۶ بهمن و دریافت‌کننده قدرتی و لیبروها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ همان روز خواهد بود.

صاحبی اظهار کرد: از ساعت ۹ الی ۱۲ روز ۲۷ بهمن برای استعدادیابی مدافع میانی و قطر پاسور و از ساعت ۱۴ الی ۱۸ همان روز نیز برای تست مجدد منتخبین برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

سرپرست هیئت والیبال آذربایجان‌غربی ملاک ارزیابی برای سنین زیر ۱۸ سال را متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ به بالا عنوان کرد.

کد خبر 726918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.