رسیدگی دولت سیزدهم به ۲ مطالبه مهم مردم درخصوص آب شرب و راه‌آهن سنندج

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: در این دولت در استان کردستان پروژه آب شرب و راه‌آهن سنندج به عنوان مطالبات اصلی مردم به بهره‌برداری رسید و در شهرستان‌ها نیز پروژه‌هایی همچون تبدیل ۲۷۰۰ هکتار از اراضی دیم به آبی در مریوان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی امروز _جمعه، بیستم بهمن_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این ایام شاید دشمنان فکر نمی‌کردند که نظام ما بتواند سرپا بایستد و به روش‌های مختلف به دشمنی با نظام ما پرداختند، اما راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه امروز منافع غرب به خطر افتاده است، افزود: به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای یمن، غزه، افغانستان و عراق، علیه ظلم ظالمان و دستگاه استعماری آمریکا و رژیم صهیونیستی عملیات‌های متعددی شکل می‌گیرد و به همت رزمندگان اسلام منافع کشور آمریکا به خطر افتاده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: منافع رژیم صهیونیستی نیز در دریای سرخ توسط رزمندگان یمنی تهدید می‌شود و کشتی‌های صهیونیستی و آمریکایی توقیف می‌شود.

رمضانی اضافه کرد: امروز آشکار شده است که دین اسلام بالاتر است و هیچ دینی برتر از آن نیست.

وی در ادامه به سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز گریزی زد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی، کشورمان برای تأمین تجهیزات جنگی خود مشکل داشت، اما امروز در حوزه دفاعی پیشرفت‌هایی بسیاری داشته است به گونه‌ای که به کشور ابرقدرتی همچون روسیه پهپاد می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: امروز انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و دنیا ما را به عنوان یک ابرقدرت می‌شناسد.

رمضانی ادامه داد: امروز دشمن می‌خواهد سرمایه‌های اجتماعی ما را دچار فرسودگی کند و با راه انداختن جنگ رسانه‌ای، سعی در ناامید کردن و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام دارد که تنها راه گذر از این شرایط اتحاد و داشتن وحدت کلمه است‌.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد تصویر فساد را بزرگ و تصویر مبارزه با آن را کوچک نشان دهد، در صورتی که نظام جمهوری اسلامی با قاطعیت با فساد مبارزه می‌کند و در برخورد با فساد از هیچ شخصی ابایی ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان امروز دغدغه احقاق حقوق مردم را دارند، افزود: هنوز تورم و گرانی به مردم فشار می‌آورد، اما باید با کار جهادی و با اخلاص، مشکلات و کمبودها را جبران کنیم.

رمضانی اضافه کرد: دولت سیزدهم با ۵۳۰ هزار میلیارد تومان معوقات و بدهی دولت گذشته روبرو بود که این معوقات را جبران می‌کند و ده‌ها کارگاه و کارخانه تولیدی امروز به چرخه تولید بازگشته است.

وی گفت: در این دولت در استان کردستان پروژه آب شرب و راه‌آهن سنندج به عنوان مطالبات اصلی مردم به بهره‌برداری رسید و در شهرستان‌ها نیز پروژه‌هایی همچون تبدیل ۲۷۰۰ هکتار از اراضی دیم به آبی در مریوان صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: دشمن در این مقطع به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است که باید مردم ما در این زمینه بسیار هوشیار باشند.

رمضانی با بیان اینکه دو برچسب ناامنی و مشارکت کم در گذشته نسبت به استان کردستان به اشتباه زده شده است، خاطرنشان کرد: اگر مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، قطعاً دست مسئولان را بازتر کرده و آن‌ها می‌توانند اعتبارات بیشتری را برای این استان جذب کنند.

کد خبر 726895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.