آغاز عملیات حفاری مکانیزه خط ۳ مترو شیراز/ افتتاح ۵۷ پروژه شهری در قم

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پخش زنده بازی ایران - قطر امروز در پیاده‌راه فرهنگی رشت"، "مقایسه ساخت‌وساز در اردبیل با دیگر شهرهای کشور منطقی نیست"، " لزوم طی روال قانونی برای طرح برکناری شهردار اهواز"، "عملیات حفاری مکانیزه خط ۳ مترو شیراز آغاز شد"، "صدور مجوز حفاری در کرمان ممنوع شد"، "بهای خدمات شهرداری اراک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد"، "اجرای ۹۳۰ پروژه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳"، "۵۷ پروژه شهری در قم افتتاح شد"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

پخش زنده بازی ایران - قطر امروز در پیاده‌راه فرهنگی رشت

محمدرضا علیزاده، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از پخش زنده بازی فوتبال ایران - قطر، عصر امروز در تلویزیون شهری بزرگ پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) خبر داد.

مقایسه ساخت‌وساز در اردبیل با دیگر شهرهای کشور منطقی نیست

ابراهیم صفری، عضو شورای شهر اردبیل گفت: مقایسه ساخت‌وساز و تعداد صدور پروانه شهر اردبیل با توجه به زمان فصل کاری با دیگر شهرها صحیح نیست و نباید اینگونه مقایسه کنیم.

وی در خصوص تعرفه عوارض ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل که به تصویب اعضای شورای شهر رسید، افزود: مقایسه تعداد صدور پروانه در یک‌سال منطقی نیست و این درست نیست که بگوییم تعداد صدور پروانه در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش و یا افزایش پیدا کرده است.

لزوم طی روال قانونی برای طرح برکناری شهردار اهواز

سیاوش محمودی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه روال قانونی طرح برکناری شهردار اهواز باید طی شود، گفت: در صورت بازگشت مجدد این طرح باید مستندات و استعلام‌های قانونی از طریق وزارت کشور و سازمان بازرسی ارائه شود، در غیر این صورت مجدد در جلسات با این دستور کار شرکت نخواهیم کرد.

عملیات حفاری مکانیزه خط ۳ مترو شیراز آغاز شد

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در آغاز عملیات حفاری مکانیزه خط ۳ مترو شیراز گفت: موضوع تأمین واگن برای مترو یک موضوع اساسی بوده و این در حالی است که برای خرید واگن حتی به بازار قاچاق و سیاه رفتیم اما نتوانستیم واگن بخریم.

صدور مجوز حفاری در کرمان ممنوع شد

محسن تویسرکانی، شهردار کرمان در نشست با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، با اشاره به اینکه زیبایی در شهر به مؤلفه‌های متعدد ازجمله روشنایی وابسته است، گفت: نحوه کابل‎کشی برق را تأثیرگذار است.

وی افزود: اجرای شبکه زیرزمینی برق ارجحیت دارد و باید با دیده‌شدن این ظرفیت در شهرک‌های جدید در نهایت به این سمت حرکت کرد.

بهای خدمات شهرداری اراک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

عباس خسروانی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان تنظیم شده است.

وی با اشاره به اقدامات اساسی صورت گرفته در این دفترچه افزود: میزان افزایش بهای خدمات نسبت به نرخ تورم بسیار کمتر است و یکی از مهمترین مشخصه‌های و امتیازات دفترچه سال ۱۴۰۳ همین مورد است.

اجرای ۹۳۰ پروژه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳

‌یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از اجرای ۶۲۵ پروژه در مناطق ده‌گانه و ۳۰۵ پروژه دیگر در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز خبر داد و گفت: سال آینده ۹۳۰ پروژه شاخص در تبریز اجرا می‌شود.

افتتاح ۵۷ پروژه شهری در قم

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم از افتتاح ۵۷ پروژه شهری هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در حوزه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی و خدماتی خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های بزرگی که امروز افتتاح رسمی شد، تقاطع غیر همسطح نماز بود که مدتی است در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 726884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.