۷۲۳۴ واحد مسکونی در سفر وزیر راه و شهرسازی به قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی ۷ هزار و ۲۳۴ باب واحد مسکونی شامل ۱۷۷۲ باب مسکن ملی، ۵۱۰۰ باب مسکن روستایی و ۳۶۲ باب واحد در قالب طرح بازآفرینی شهری افتتاح می‌شود.

سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از سفر قریب‌الوقوع وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های استان قزوین در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل به این استان سفر دارد.

وی به برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین اشاره کرد و افزود: در این سفر به افتتاح ۱۷۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قالب انبوه‌سازی و خودمالکی و واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت (پویش خانواده مهدوی) می‌پردازیم.

دبیر شورای تأمین مسکن استان قزوین از افتتاح ۵۱۰۰ واحد روستایی خبر داد و ادامه داد: احداث راه اصلی به طول ۴/۵ کیلومتر، افتتاح ۲۲ پروژه راهداری و افتتاح ۳۶۲ واحد در طرح بازآفرینی شهری از جمله برنامه‌های وزیر به استان قزوین است.

هاشمی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان و کشور عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی و ساخت مسکن در استان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

کد خبر 726876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.