بودجه شهرداری زنجان در سال جاری تحقق پیدا نکرد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تحقق پیدا نکردن بودجه شهرداری زنجان در سال جاری گفت: با این شرایط امیدواریم بتوانیم وعده‌هایی را که به مردم در رابطه با اجرای پروژهایی مانند محور شهیدان کریمی و بوستان شهر در موعد مقرر داده‌ایم، عملیاتی کنیم.

‌مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌جاری شهرداری با آن مواجه است، تحقق پیدا نکردن بودجه پیش‌بینی شده است که این موضوع به‌طور قطع در بودجه سال آینده نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به تحقق پیدا نکردن بودجه مصوب شهرداری زنجان به‌ویژه در بخش دریافتی‌های ارزش‌افزوده افزود: تحقق پیدا نکردن بودجه در این بخش به احتمال زیاد منجر به تحقق پیدا کردن بودجه دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری زنجان در سال جاری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با این شرایط امیدواریم بتوانیم قول‌هایی را که به مردم داده‌ایم، در رابطه با اجرای پروژه‌هایی مانند محور شهیدان کریمی و بوستان شهر را در موعد مقرر عملیاتی کنیم.

ناصحی‌مقدم با اشاره به جابه‌جایی ردیف بودجه در بخش عمرانی و هزینه‌ای از ۶۰ به ۴۰ گفت: تحقق پیدا نکردن بودجه مصوب، تاخیرهایی را در اجرایی پروژه‌های عمرانی موجب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تقدیم بودجه سال‌آینده شهرداری گفت: در سال‌جاری شرایط سختی را داشتیم و این شرایط سخت را در ۱۴۰۳ نیز در وصول درآمدها خواهیم داشت.

وی گفت: اواخر ماه دی سال جاری بودجه سال آینده شهرداری به مبلغ ۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی شهرداری زنجان تقدیم شورا شد که ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال، معادل ۴۲ درصد به بودجه جاری تعلق دارد و هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز تعهدات سنواتی یا دیون است.

کد خبر 726855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.