۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید

فرماندار شهرستان سرپل‌ ذهاب گفت:به مناسبت هفتمین‌ روز از دهه‌ مبارک فجر سه‌ طرح عمرانی‌ و خدماتی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در شهرستان سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی در حاشیه افتتاح آئین افتتاح این طرح‌ها با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای «گرده‌نو» با مساحت ۶۰۰ مترمربع و ۸۵ میلیارد ریال اعتبار است که به همت دانشگاه علوم‌پزشکی افتتاح شد.

وی افزود: طرح دوم مورد بهره برداری افتتاح ۱۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت محله فولادی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع و ۱۰ هزار متر مربع آسفالت محله‌ترابی است که با ۶۵۶ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: همچنین طرح دیگر شامل پروژه زیرسازی و آسفالت از محل منابع داخلی شهرداری به مساحت ۱۸ هزار متر مربع آن توسط شرکت عمران راه بازی‌دراز و ۲۶ هزار متر مربع آن توسط شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز پروژه عمرانی بهسازی و روکش‌آسفالت راه‌روستایی «ریزه‌وند نجف، آینه و پنج‌ستون» به طول چهار کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

بابلی با اشاره به خدمات باارزش دولت برای رفاه حال عموم مردم، گفت: اگر ملتی بخواهد طلایه‌دار و ماندگار باشد، باید کشور خود را به بالاترین سطح آبادانی و پیشرفت برساند و این نیازمند کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و همدلی است.

وی گفت: در جهت توسعه و آبادانی سرپل ذهاب با تمام‌توان و تلاش با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گام خواهیم برداشت زیرا که در طول گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب با برکت جمهوری‌اسلامی‌ایران، تحولی‌عظیمی در این شهرستان مرزی اتفاق افتاده است.

کد خبر 726785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.